Wat moet je doen als je niet tevreden bent na een behandeling?

Soms kan het gebeuren dat u ontevreden bent over de verleende zorg door drs. P de Winter en zit u met een klacht. Hieronder leest u wat u kunt doen als u een probleem heeft.

BS kliniek vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan BS kliniek.
BS doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

Hoe nu verder?

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een persoonlijk gesprek met drs. P. de Winter het probleem te bespreken en op te lossen. In veel gevallen kan zo een gesprek heel verhelderend zijn voor beide partijen en kan de arts leren van uw feedback. Geef bij het aanvragen van zo’n gesprek aan dat u een klacht wilt bespreken. Uw klacht wordt hiermee vaak op een voor u bevredigende manier opgelost.

Klachtenfunctionaris

Indien het contact met ons niet tevreden stelt, kun je jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris kan jou hulp bieden bij het formuleren van jouw klacht. Daarnaast kan hij jou ook informeren over de te volgen procedure en over de voortgang van de procedure. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is een bemiddelaar tussen klager en aangeklaagde. De onafhankelijke klachtenfunctionaris heeft als doel jouw ontevredenheid weer weg te nemen.